lördag 9 maj 2009

Vinnarna klara!

---
Nu har jag dragit vinsterna i min första utlottning! Nästan spännande för mig med :) När jag sedan matchade vinnarlotterna mot kommentarerna blev jag lite full i skratt...
---
Första priset gick till Lena med bloggen Bygatan,
hon vinner alltså kuddfodralet. När jag så läser hennes kommentar påpekar hon hur bra det skulle passa hos just henne :)
---
Andra priset gick till Nadja med bloggen Nadja - 16 år och mamma,
hon vinner alltså lampkjolen. Mycket riktigt säger hon i sin kommentar att hon gärna är med och tävlar om lampskärmen!
---
Tredje priset gick till Anna med bloggen Pyssel och Trams,
som vinner griffeltavlan. Hon hade faktiskt inte angett några önskemål i den vägen, annars hade jag blivit riktigt mörkrädd!
---
Jag lovar och svär härmed att jag inte fuskat på något sätt! Lotterna blandades runt som en sallad och sedan drog jag en i taget, samtidigt som jag blundade och rörde runt i skålen :) Jag meddelar er som vunnit på era bloggar nu direkt, och sen kan ni höra av er på min mail: webmaster@litenbod.se med era adresser.
---

---

Visst är den härlig resväskan? Vi var med min grupp på jobbet och åt lunch utanför Sundsvall i torsdags, på Svartviks herrgård. Där fanns det en stor loppis-antik-kuriosa i diverse uthus! Vilket oväntat tillfälle till fyndletande :) Nu blir ju jag lite stressad när folk som inte är lika intresserade är med, för då kan man ju inte skrota hur länge som helst. Å andra sidan är jag rätt bra på att svepa med blicken :) Högst upp på en hylla fångade den vackra bruna färgen min blick. Kunde det vara....? Jajamensan! En gammal resväska i läder till bra pris. Lyckan var fullständig, i synnerhet som den inte väger något och jag skulle åka tåg hem. Kollegorna var måttligt impade och döpte den till lattjo-lajban-lådan! Maken suckade tungt och påpekade att handtaget faktiskt är trasigt ....

---

Till slut: Tusen tack för alla snälla och uppmuntrande kommentarer om Liten Bod! Det har varit lite mycket på sistone och ni ger mig ny energi. Dessutom en massa nya bloggar att kolla in! Jag lovar att försöka titta in hos så många jag hinner. Kramar, Tina

---

11 kommentarer:

Bygatan sa...

Jiipiiee!!

Åh va kul! Kuddfodralet är verkligen fint!

Tack så mycket, jag mejlar min adress.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Lena

Ann-Catrin sa...

Godkväll Tina!

oh så missade jag utlottningen.. det har varit så mycket på sistoe att jag knappt besökt en endaste blogg.
Vilka fina priser.
Nu har jag beanatat mig med din fina webshop..så mycket fint du säljer.. verkligen!

vad synd att du blev sjuk till bloggräffen.. hade sett fram emot att få träffa dig..men det blir säkert bloggträff igen.

ha det gott
kram
ann-catrin


vad fin resväskana var.. latjo lajban låda.bah!

Pyssel och Trams sa...

Ååååå va kul!!!!=D
Trodde aldrig att jag skulle vinna!
Kommer passa utmärkt nu när vi ska flytta och behöver lite nya saker!
Mailar dig bums!

Mvh Anna

Anonym sa...

Grattis till alla vinnarna!

Sjukt snygg resväska =me like

Kramiz Lena

Anonym sa...

Grattis till vinnarna....vilken härlig väska du fick tag på, jag söker oxå en liknande jag kanske hittar den på någon av alla sommarloppisar som jag ska fara på.
Så du har en likadan kanna+fat? Jo jag liksom "hatade" den illblåa färgen och målade över den med en oljefärg efter det att jag hade slipat av den.

Ha en skön Söndag
Kram Pernilla

Compact Garden sa...

Åh grattis gratti till alla vinnarna av dina fina vinster../Anne

Inspiration i vitt sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna, tack snälla du för din kommentar hos mig, jag blev så glad. Vad kul det var att läsa om din lilla bod, nu ska jag titta mer på din sida.
Kram på dig/ingela.

Frida sa...

Grattis till vinnarna!
Vilka fina bilder du visar!
Kram Frida

Helena sa...

Hittade hit nu idag och tänkte några mindre bra ord om att jag har missat din utlottning, priserna var ju bara såååå fina! Ja, ja, får hålla utkik till nästa gång... Jättemysig blogg du har och nu ska jag in och titta på hemsidan! Ha en bra dag! Kram Helena

Helena sa...

Måste bara komma hit igen och skriva att jag blev kär i din lilla bod och allt du har att sälja där! Kommer garanterat att höra av mig så jag får komma och titta live! Kram Helena

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Åååh nej! Ingen vinst den här gången... Så synd. Men desto roligare för de som vann...
Hoppas att du kommer att ha fler tävlingar. Det var såå fina priser!
Kram
Marie