tisdag 12 maj 2009

Jipp jipp! Jag är publicerad :)

---
Under av alla under, Liten Bod är omnämnd i en tidning!!! Jag nämnde förut att jag blivit kontaktad av en redaktör, men sen hörde jag inget mer och glömde bort det för ett tag. Nu såg jag att det kommit en nytt nummer av Klassiska Hem & Antikt, det var de som hörde av sig. Jag bläddrade lite redan i affären, men såg inget. När jag sedan satt och surade i bilen över en Blocket-säljare som uppfört sig fult, fick jag syn på bilden jag skickat in av en ampel! Då blev det annat ljud i skällan :))) Det var inte jag som körde, borde jag kanske tillägga....
---
Ni som haft hela hemmet i valsandes runt i pressen, eller annonserar för era butiker stup i kvarten småler kanske nu. Det är en pyttebild i ett hörn på sidan 11 :) Men för mig som är en glad men ibland osäker amatör är det ett historiskt ögonblick! Boden finns med under inköpsställen också... Tjo och hopp! Kramar, Tina
---

13 kommentarer:

Anki sa...

Jättegrattis!!! Superkul för dig *ler*

Visst kan en del som säljer på blocket vara direkt odrägliga, man kan ju undra om dom vill bli av med grejerna????

Kram kram

Eddan sa...

Grattis till omnämnandet, någonstans ska man ju börja även om det inte är någon presstoppare
;-)!

Lycka till i fortsättningen!

Kram från Anette

Anki sa...

Tack gulliga du!

Jag är ju ganska ny bland er bloggare, så det känns skönt med likasinnade *ler*
Gillar verkligen "boden"

Keep up the good work!

Kram kram

K sa...

GRATTIS VA KUUUL ;D KRAAAM/K

Pyssel och Trams sa...

Igår fick jag min fina vinst!=D
1000 tack!!! Den är superfin!

Grattis till omnämnandet i tidningen, jag kan verkligen förstå att du är glad!!

Hoppas du får en bra dag!
Mvh Anna

Helena sa...

Grattis och ååå så roligt! Jag tänkte ta och planera in en liten tripp till din bod någon dag! Ska bli så kul att se alla fina saker live! Kram Helena

Häxmamman i Jämtland sa...

Grattis, det var skojigt för dig och även för mig, man blir glad att andra får vara med om glada saker/Kram

Helena sa...

Hej! Ja, du har rätt angående vart jag bor och det är ju inte så långt till din bod så det blir ett besök inom snarast! Är lite intresserad ev den vita byrån du har på din webshop! Kram helena

Millas hem sa...

Kul! Grattis tilldig!
Alltid kul att bli omnämd!

Ha en fin dag!

Camilla

MiaMaria sa...

Hej Tina!

Grattis till vinnarna som får de vackra sakerna.....

Och grattis att du är omnämn...alltid lika roligt.....

Hoppas att du får en fortsatt bra vecka!
MiaMaria

Anette sa...

Hej,

Av en händelse hittade jag till din blogg! Vad roligt att läsa om din Bod och grattis till omnämnandet i tidningen!
Jag tycker också att det är kul att både sy och snickra och springa på loppisar mm..... Roligt att läsa om alla duktiga hantverkare och kreatörer som finns i vårt avlånga land...
Jag kommer snart och "hälsar på dig igen".
Ha det gott så länge!
Anette

Anonym sa...

Vad roligt att bli omnämnd i en stor inredningstidning, nog såg jag allt bilderna samt läste texten men int tänkte jag på att det var DUUUU... Grattis!

Kram Pernilla

Hemmet Är Min Borg sa...

GRATTIS vad roligt
kram Jeanette