måndag 5 januari 2009

Nytt år - nya idéer

---
En gammal löpare med rosbroderier i varje ände, blev en påse istället. Jag försökte bleka den först, för att få lite svagare färger, men de motstod allt :) Nåja, lite söt är den i alla fall, och små dukar känns det som om jag aldrig kommer att lägga ut i mitt hem. Man ska aldrig säga aldrig i och för sig....
---
Hostar gör jag ännu, men förmodligen var det inte influensa i alla fall för nu är mamma också sjuk. Hon har vaccinerat sig för första gången den här vintern. Dottern kom hem från fjällen med samma sjuka, så här hostas det så huset hoppar!
---
---

Nya, eller i vissa fall nygamla idéer har jag många. Här har jag börjat på en av dem genom att skaffa hem material.... Vad kan det bli tro :) ??? Kram, Tina

---

3 kommentarer:

Compact Garden sa...

Kan det vara...hrm vågar inte gissa om jag har fel..jag skickade beskrivningen idag så du har den förmodligen på onsdag.Krya på er/Anne

C De-sign sa...

Det blev ju en underbar liten påse... men så konstigt att färgerna inte blektes...så är det ju när man vill att det ska ske sker det inte!!!! Nu tar vardgaen vid...hoppas du får en bra start på nya året och att du kryar på dig! Kram fr C

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ sööt liten påse! Det var ju en bra ide att ta till vara på gamla broderier på det sättet...
Ja, vad kan det vara du nu har hittat på... Små krokar... Hmmm, får nog fundera ett tag, men kanske någon hängare eller så?
Kram
Marie