onsdag 28 oktober 2009

Loppissoffa

---
Den här soffan hittade jag på en privat loppis! Visst blev den fin med linneklädsel och fräschare vit färg? Jag berättade om den på mail för en kund, och hon har i princip köpt den osedd :) Det är ju helt %"&"#¤%#¤% omöjligt att fota när det är mörkt!!! Jag har insett att jag får ladda upp med bilder under helgerna :( Alla innebilder jag tar ser ut som skrutt.... Tack för era kommentarer, jag läser dem om och om igen, och småler för mig själv :) Min man retar mig om han får syn på den minen.... Blogg-facet... Då piper han: Åh, gud så gulligt! och himlar med ögonen. Suck! Inte mycket de där varelserna fattar.... Kram, Tina
---

8 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Tina!

Jättefin soffa!

Ja det är så himla tråkigt med mörkret...omöjligt att fota! Jag brukar slänga av några skott när jag åker hem över lunchrasten :)

Jösses vad fina vantar..och tossor! Jag har inte virkat på hundra år men provade häromdan med ett par pulsvärmare, och det gick rätt bra, chockerande nog :)

Kram
Mia

Min värld... sa...

Så himla fin!! Det är precis en sån soffa jag är på jakt efter! Hela sommaren har jag sprungit runt på auktioner o loppisar i de småländska skogarna men tyvärr kammat noll :(
Men jag ger inte upp hoppet, det finns nog någon liten soffa som bara står o väntar på att bli upptäckt av mig :)

Ha det gott!
//Frida

Ann-Catrin sa...

Hej Tina!!

Supergin soffa.. härligt att fynda eller hur!!

Ja visst är det eländigt med mörkret nu... så svårt med att fota


Stor kram till DIG♥
A-C

Karin Krut sa...

hahaha... vad roligt, har du ett bloggfejs? Jag tror att männen missar massor fast dom inte vet om det ;) Soffan är jättefin! Jag sålde en liknande i butiken men den hade inte stoppad sits. Den var väldigt liten och nätt och försvann i ett huj :)
Ha en skön kväll
Kram Karin

Tidsmästarinnan sa...

Ahhh, Tina, den är suuuuper!! Hur fin som helst!

(Det finns personer i min närhet som också himlar med ögonen, he he, men det bjuder jag på!)
Kram på dig!
Susanne

Helena Dovier sa...

Ja, den soffan var verkligen kanonfin! Jag förstår att den blev såld osedd :-).

Ha en fin helg!

Kram från Helena

Hannasvirrvarr sa...

Verkligen tjusig soffa! Precis lagom, inte för enkel, inte för prålig.

Det där mörkerproblemet med fotograferingen känner jag så igen mig i. Det kan vara rätt så irriterande om man är ivrig och vill fota men måste vänta i flera dagar för att få ta på dagsljus. Men man får ge sig till tåls bara!

C. Tvillingmamma sa...

Precis sån man vill ha... Och visst är de så att man sitter och ler på ett speciellt sätt när man får fina kommntarer :)