söndag 18 oktober 2009

Kvinna sågs hoppa runt i park....

---
Tjatigt med samma motiv igen, men jag kom aldrig till foto-stadiet på annat under helgen.... Nu är jag riktigt på G igen, inspirationen flödar och nacken/vädret är snälla mot mig! Apropå rubriken så sågs jag skuttande runt i en park i centrala Stockholm i torsdags, lycklig över att ha hittat kastanjer till slut :) De var svåra att se på marken, men jag hittade ett antal och till och med några med lite skal kvar. Om ni klickar på bilden så syns de väl bättre. Jag köpte mig några prydnadspumpor också som fick göra kronärtskockan sällskap i den rostiga skålen.
---
I fredags gick jag så igenom Gamla stan på vägen hem, för att köpa garn på affären Sticka på Österlånggatan. Varför ska ni få se snart... Där är de jättegulliga förresten. Den här gatan är ju helt fullproppad med fantastiska affärer. så jag for fram i zickzack mot Slussen :) Jag hittade ett gäng saker som gör att Tina trivs, bland annat två som jag velat ha länge. Nu har jag då motiv för ett antal inlägg om jag bara lyckas fota dem. Avskyr verkligen att fota inomhus den mörka årstiden.... Allt blir skittråkigt på bild då. Men jag återkommer... Nu måste jag nanna, zzzz ... Kram, Tina
---

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj jag ser liksom hur du skuttar omkring och plockar åt dig en massa kastanjer...vilken tur att du hittade dom. Tänk att här har vi inte dom och det är verkligen synd för dom är så fin som dekoration.

Önskar dig en skön vecka
Kram Pernilla