onsdag 21 oktober 2009

Fler franskalektioner :)

---
Nu har jag fuskat på franska igen :) Hittills har jag inte haft någon franskspråkig kund som klagat i alla fall. Den här hyllan var blålaserad och skrek på hjälp på bakluckeloppisen... Överstycket var ju som gjort för att skriva på! 'Mina skatter' står det där. Och några av mina nyinköpta skatter från rundan i Gamla stan fick modella här. Det är en jättefin öppningsbar kula från TingelTangel, klicka på bilden så ser ni kanske det fina mönstret. Sen blev det ett fårskinnshjärta från SinneMinne. Jag har velat ha ett sådant får-hjärta (otäckt det lät) som har skinn på båda sidorna, och det här var inte dyrt heller.
---

---

Här står det 'Dryckerna' (tror jag). Den här stackaren var också skitful från början :) Jag fortsätter att sprudla omkring och kan knappt somna för alla idéer! Inte normal är bara förnamnet.... , men varför ska man vara det? Kram, Tina

---

3 kommentarer:

Blåbär och Mjölk sa...

Men Tina vad fint!
Gud vad du är flitig.
Det lilla söta skåpet är jättetjusigt med sin text högst upp. Vad duktig du är som kan lite franska! Jag sparar lite fraser från olika språk som jag sedan textar på saker. Men jag har då ingen aning om vad de betyder, hehe! Men ännu har ingen sagt någonting om det. Jag bara väntar på att fel text hamnar på fel sak.

Ditt fårskinns hjärta ser härlig och mysig ut. Jättefint det med!
Och ditt flaskställ, owow!!!
Mycket, mycket fint. Du är så duktig Tina!

Tack för din kommentar inne hos mig. Hihi, jag tror skattjakten kommer att göra susens på kalaset.

Nu ska jag göra lite kvällsgöra!
Önskar dig en mysig kväll!
Kram / Åsa.

Pyssel och Trams sa...

Nämen fy vad jobbigt med 4 vattenskador!! Helt plötsligt känns det inte som att vi har så mycket att gnälla på...=)
Men som sagt, det ska bli väldigt skönt när allt är klart och vi har ett nytt fräscht badrum!
Det blir nog bra till slut!=)

Vilket gulligt litet skåp!!
Texten blev verkligen pricken över i:et!

Kram Anna

AkH sa...

Så fint! Jag känner igen mig när du säger att man har så mycket idéer man vill göra att det kan vara svårt att somna- kan vara skönt att vara lite onormal ibland!
Ha ett bra veckoslut!
Anna-Karin
livetharochnu-akh