söndag 12 juli 2009

---
Just nu kan jag inte göra så mycket mer än dofta på rosorna, eftersom min nacke gått i baklås ordentligt :( Imorgon ska jag till en kiropraktor och hoppas på bättring sedan. Jag kan inte tänka ens, när det värker i hela överkroppen (o knoppen). Min snälle make skjutsade mig till loppisen idag, så att jag fick gå runt och snoka lite där. Bara det var lite för jobbigt, men jag hittade en stol och några småsaker i alla fall. Jag ska visa en massa saker, bara jag kommer igång igen! Kram, Tina
---

8 kommentarer:

Nettan sa...

Ajjdå, låter som jag !
Haft nackspärr & nu ont i ryggen som tusan.
Tror nackspärren är på G igen, men ngn. kiropraktor går jag då icke till, reumatiker som man är, vill ju inte få det värre..*hehe*.

Hoppas du får hjälp imorrn då !
Kram Nettan

Anki sa...

Å goa vännen!
Vad tråkigt med din nacke...hoppas du blir bättre efter besöket hos kiropraktorn!
Vilken gullig man du har, ska bli kul att se vad du fyndat!

Största kramen Anki

Luiza sa...

Stackars!
Hoppas du blir bra snart....
Jag åkte förbi en loppis idag, men dels var min man med och dels var jag så trött... Men det gjorde lite ont att bara passera.
JAg måste också komma igång med mina saker snart.
Ha en bra vecka.
Kram

Anonym sa...

Stackare!

Ja dofta på blommorna det är verkligen inte helt fel men man vill ju göra lite annat oxå. Hoppas du blir bra efter ditt besök hos kiropraktorn

Kram Lena

Helena Dovier sa...

Å nej, vad jobbigt! Jag har haft två nackspärrar som sammanlagt varade i flera månader, så jag vet hur vidrigt det är. I efterhand ångrar jag rejält att jag inte vågade mig iväg till en kiropraktor, för då blir man väl av med eländet mer eller mindre på en gång? Hoppas att din försvinner fort som ögat.

Kram från Helena

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Tips på att lösa upp spänningar från nacke! Värmekudde att hålla värmen runt nacken, gnugga öronen (tro mig det hjälper och be din man göra det), ta varmt bad så hela kroppen slappnar av och dra tungspetsen runt tandköttets ytterkanten så långt du kan, långtsamt ett varv för att sedan göra det ett varv tillbaka utan en enda paus. Det är lite jobbigt i början men man märker hur spänd man är. Endast en gång göres per dag vid ont. Hoppas att det hjälper!

Kram
Elin

Inspiration i vitt sa...

Näämen din stackare så trist att ha så ont mitt i sommaren, hoppas att du blir bättre snart så att du blir ditt rätta jag igen.
Kram/Ingela.

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbar kanna och underbar bild i inlägget under!! Kray på din nacke!!! Mari.