måndag 6 juli 2009

Färgsprutan regerar!

---
Ibland kan man bara inte låta bli :) Den här korgen stod på en loppis i vintras, grönflammig med rosa rosor och illgröna blad... Utan färgspruta skulle det ju aldrig gått, men den är som en trollstav! Igår fick ett gäng korgar grundfärg, men ikväll regnar det så de får vänta någon dag till på resten. Dessutom gjorde jag några superfynd igår på en liten privatloppis på väg till den stora på Siggesta. Som tur var fanns det inte så mycket där istället, för då var bilen redan full :) Mamma är mycket bättre, så hon var också med och skrattade åt mina stuvnings-förmågor. Jag har nämligen noll ögonmått... Visar fynden sen. Kram, Tina
---

5 kommentarer:

Mia sa...

Vilken underbar korg, i alla fall som vit. :)

Kram Mia

Anki sa...

Vilken fin...tänk vad lite färg gör!
& vilken smart ide' med färgspruta...dottern är billackerare, så hon borde ju ha!! Så långt har jag aldrig tänkt, hmm...Det tar jag som ett tips & tackar för 'ler'
Ska bli spännande att se vad du fyndat!
Nu får jag snart bilen tillbaka, då jädrans ska det 'loppas', hihi...

Ha det gott goa vännen! Stora kramen!

Compact Garden sa...

Vad fin den blev :) Vad vore livet utan färgsprutor, färgburkar,penslar och en himla massa loppisfynd :)

Ha en skön vecka och det ska bli kul att se vad du hittat../Anne

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Men ojojoj så vacker den är! Kan tänka mig hur den såg ut innan och vilken underbar förvandling det blev...wow säger jag bara!! Inte bara det, utan vilken fin bild du har tagit, helt perfekt!! Du fångade verkligen känslan..rosen kom fram så vackert, speciellt från den vackra gröna utsikten!!

Fortsätt i dess anda och fota, för det har du verkligen lyckats med!!

Kram
Elin