tisdag 20 april 2010

Tvättväder!

---
Idag måste det vara det som man förr kallade för perfekt torkväder. Sol och blåst! Eftersom jag är lite klen nöjde jag mig med en pyttetvätt :) Vädret ska bli sämre några dagar, så nu fick jag passa på. Jag blir så irriterad över mig själv att jag aldrig lär mig. Nu är jag helt slutkörd både fysiskt och psykiskt utan att egentligen veta hur det gått till. Bet ihop och körde på tills soppan tog slut... igen .... Nu får jag tvinga mig till att ta det lugnt utan att stressa upp mig över att inget blir gjort. Nåja, det jag i alla fall lärt mig är att det går upp och ner, så nu väntar jag snällt på uppgången! Kram till alla där ute! Simma lugnt... Tina
---

1 kommentar:

Sfinxen46 sa...

"Pytte tvätt" *LER* Så gulligt det ser ut:) Ja allt tycks gå upp och ner, för att inte tala om vädret. Det var två dagar sen du skrev och jag undrar hur perfekt det är idag? Vi här i Tierp har rena rama julaftons stämningen, när man tittar ut genom fönstret. Men de säger att våren är på väg, så vi får väl tro på det. Önskar dig uppgång nu. Har man varit nere så finns det bara uppgång kvar:)
Kram