onsdag 14 april 2010

Nya tag...

---
Den här bilden får symbolisera att jag ska ta nya tag nu! Blev sjukskriven två veckor till för att vila, eftersom jag inte orkar något alls. Därför ska jag inte skrubba tvätt i balja, men kanske sätta på en maskin i alla fall? Vägra deppa som min kloke make säger :) Solen är ju trevlig, och på Plantagen fanns det redan fullt med uteväxter... Imorgon ska jag försöka fota lite saker som inte blivit av förut. Det är ju inte så ansträngande :)
---
Om ni undrar över min skenande besöksräknare, så beror den på att jag skulle hjälpa en tjej i min hemstad Västerås. Hon visste inte hur hon skulle få till statiskräknare på sin blogg. I mitt sinneslöa tillstånd kopierade jag HTML-koden och mailade henne den.... Och jag ska jobba med IT... pinsamt! Hon fick ju alltså mina inloggningsuppgifter till susnet i koden jag skickade, så nu räknas hennes besökare ihop med mina :)
---
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALL UPPMUNTRAN!
KRAMAR, TINA
---

6 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hej goa tina, ta hand om dig nu, det finns bara en du!!!
varmkram lotten

Marlene ♥ sa...

Har du haft 209 idag eller var det för att in räknare hjälpte dig?
Har fixat in nu. Yog ett tag att få ihop det en nu är det bra. Har gjort sååå fina burkar och paket idag. Paketen snodde jag rakt av från en bild på din blogg. En burk gav jag till min sambo. Han sa tack. Efter ett tag gav han burken till mig. (fick altså tillbaka den) Hahahaha. Så ycket pyssel det blev framför tven fast mitt huvud hade ont.
Kram

Hannis sa...

Vägra depp låter som en bra inställning!
Hoppas att allt fixar sig nu.
Njut av sol och blommor=))

Kram Hannis

idémakeriet sa...

Detta låter inte kul, måste skicka dig nu en stor pepp hälsning och bamse kram.
Hoppas verkligen att du känner dig snart toppen igen.
Lyssna på din kropp, vila när det behövs och ta det lugnt.
Det känns inte kul att inte må bra men det är förmodligen ett inbyggt mechanism att din kropp nu säger ifrån, ta hand om dig.
Kram Gerda

Marita sa...

Ta det du lugnt och gör bara sånt som gör dig glad och ger välbefinnande! Man ska vara rädd om sig, man finns bara i en uppsättning... Hoppas du får tillbaka din styrka och hälsa fort fort!!
Kramar i mängder, Marita

Sfinxen46 sa...

*LER* Det där med räknaren var ju roligt. Och ännu roligare är det, att du kryat på dig och att du ser det positiva som nu händer ute i naturen. Fortsätt tänka på dig själv och lyssna till din kropps signaler.
Kram