tisdag 14 april 2009

Upplärd....

---
Det går visst att lära gamla hundar sitta :))) I morse när vi kom till stan och parkerat i Gallerian gick jag och maken förbi ett skyltfönster. - Hela det där skåpet var väl schabbigt och chict? hör jag honom utbrista innan jag ens reagerat..... Fniss! Det var ett stort vitt skåp fyllt med vintagebilder och diverse kläder från Kapp-Ahls nya kollektion som ni kan titta på här om ni inte sett den ännu. Borde gett honom en godis om jag haft något på mig!
---
---
Vi har väldigt olika intressen, men har aldrig försökt tvinga på den andra något. Han fiskar, jag pysslar osv... När det gäller Liten Bod har han varit otroligt tålmodig och uppmuntrande, även när jag själv inte riktigt orkat med. Förmodligen för att han ser hur kul jag tycker att det är, och hur bra jag mår av det. Något som är lite kul är att så fort jag åker hemifrån, så kommer det kunder som handlar av honom! Likadant när han löser av mig på en marknad eller så :) Nog är det praktiskt med en händig karl, även om kvinnor kan? Kram, Tina
---

3 kommentarer:

Helena Dovier sa...

Det där låter verkligen toppenbra! Det inger hopp att höra att det går att ha olika men ändå på något sätt kompletterande intressen, och det utan att den ena kväver den andra med sitt eget intresse. Mer sånt! :-) (Säger jag som är lös och ledig och kan frossa i mina intressen precis hur mycket jag vill, men samtidigt har erfarenhet av hur krångligt det kan vara att balansera två personers helt olika intressen.)

Ha en bra fortsättning på veckan!

Kram från Helena

Kathys Home sa...

Hahaha, så kul :-) Som sagt, ibland går det bra att lära gamla hundar sitta..Kikar in och säger hej, då jag såg du skulle på bloggträff den 3/5. Skall bli så kul att träffa lite nya ansikten eller hur? Ha det gott tills dess..//kat

Millas hem sa...

Ja, det "fastnar" ett och ett annat roligt uttryck på deras läppar också! Förmodligen för att de måste lyssna på oss jämt! :)

Kram Camilla