torsdag 23 april 2009

Tinas Tips - Fönsterplank

---
Eftersom jag försöker jobba undan hemma, och nacken bråkar stup i kvarten, får jag konsultera mina gamla urklipp för att få till något. Dags igen för Tinas Tips! Det här planket för att skydda mot blåst med infällda fönster föll jag för direkt. Nu är det ju favoritsysselsättningen bland många av er att fälla in fönster, så när innerväggarna tar slut är det bara att ge sig på planket :) Förutsatt att det inte är nyfikna typer man vill stänga ute förstås.... Tipset kommer från en gammal Hus & Hem. Kram, Tina
---

12 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Tina!
Det var verkligen en läcker ide´.
Det skulle vi verkligen behöva hos oss där det alltid blåser!
Kram Susanne

LantlivsAnette sa...

Åhhh du, det var verkligen en fin ide !!
kanon..
ha det gott
Kraam Anette

Vardagslycka sa...

Vilken rolig idé! Vore mysigt i nån hörna på gården.
Önskar dig en riktigt skön helg med sol och värme.
Kram, Carina

Stina sa...

Fräsig idé.:-) Kram

Bygatan sa...

Ja visst är det fint med infällda fönster även ute! Har sett det en gång och det var såå fint!

HA det gott, kram Lena

Anonym sa...

Så smart och så fint, det skulle vi behöva här hos oss för vi har full insyn in på våran gård.

Hoppas nacken ger med sig (värken menar jag!) Har du provat ligga på en spikmatta? Perfekt när man har ont, jag ligger på min varje kväll.

Ha en skön helg
Kram Pernilla

idémakeriet sa...

Tack snälla du för gratulationer.
Ja webbutiken kommer att finnas kvar och det är härligt att kunna behålla den annars hade det känts tomt.
Vad fint ditt kistan blev, mycket bättre.
Ha det så gott i solen.
Kram på dig.
Gerda

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefin ide! Men vilket jobb! Då måste det nog blåsa rejält innan jag börjar...hihi
Kram
Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Det var ju en jättebra idé:)
Kram Lallis

Compact Garden sa...

Men vilken superhäfig idé..tänk om man hade möjlighet att sätta upp något sådant..

Ha en skön kväll/Anne

Mjuka sa...

Jättefin idé!!
Kram Malin

Anonym sa...

vilka bra tips du ger oss.

Det ska bli så kul att träffas på söndag, spännande med så många som man skriver med men aldrig träffar. Ibland blir jag lite nervös att det inte ska vara samma sak att träffas i verkliga livet som att träffas.

Hittills har dock mina erfarenheter på det området bara varit positiva

Kram Lena