måndag 21 juli 2008

Vackra bilder...

Så mycket enklare det är att ta bra bilder nu på sommaren! Lite grönska, kvällsljus och slitna brädor... Här har jag slagit in Barnängens barntvål i diverse dekorationspapper. Vet ni om att det är världens bästa fläckborttagningsmedel? Kleta på ordentligt på fläcken och gnugga lite. Är det mörka eller känsliga färger kan det bli lite blekt om det ligger på för länge, men annars kan man lugnt låta det ligga över natten.

Mina otaliga Tradera-vinster har jag glömt att visa de flesta. Den här saxen är väl härligt sliten?Över huvud taget är jag dålig på att följa upp tidigare inlägg har jag sett. Ska försöka skärpa mig :) Att jag köper en sak en dag, som sedan är vitmålad och fotad nästa dag, kommer ni knappast att få se här dock. Det kan ta två år för mig, eftersom det dyker upp annat kul emellan......

Nu jobbar jag visserligen, men det känns ändå bra att det ska bli finare väder igen. Ska försöka ta mig iväg i tid på morgonen så att jag kan åka hem och sitta ute och njuta efter jobbet!

Kram, Tina

2 kommentarer:

Maria sa...

Tradera är super, här finns många fina fynd!!!

Marie sa...

Vilken fin bild på de inslagna tvålarna och saxen var jättevacker! Tack för tipset att Barnängen tar bort fläckar, det måste jag prova!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie