torsdag 10 juli 2008

Trappstegens nya roll

Den här trappstegen har alltid funnits i mitt föräldrahem så länge jag kan minnas. När jag var liten stod den i köket, sen förpassades den till förrådet i källaren. Min mamma är inte så lång, "liten men naggande god", som hon själv säger :) Därför har det alltid funnit stegar här och där hos oss. Den har varit med om en del, men jag ville ha den kvar.
Sagt och gjort! Den fick ny vit stil, med min logga på... Nu får den göra tjänst ute i butiken, där jag ibland behöver hänga upp saker i taket. Förhoppningsvis törs jag snart visa er Liten Bod i sin helhet, bara jag får lite mer ordning.... Kram, Tina

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Men så tjusig den blev.....

HA´det så bra!
MiaMaria

Hjärtats saga sa...

Hejsan!
Tack för uppmuntrande ord. Tur att halva sommaren är kvar, fast jag kommer att jobba lite. Har precis beställt en resa till en grekisk ö - om en vecka. Det ska bli underbart!
Vad fantastiskt fin din pall blev. Jag har alltid önskat mig en sådan, men har inte fått tag på någon. Den är ju så otroligt praktiskt och fin. Det är mysigt att sitta på pallar. Härlig piskkäpp!
Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin

färg o form sa...

Hej!! Jag har bloggat runt lite och hittat till din sida. Många finfina loppisfynd har du gjort, jag älskar också att fynda och fixa, vi ses igen...
Hannah

Stina sa...

Åhhh, den blev riktigt fin alltså. Kramis