onsdag 16 juli 2008

Sakta, sakta...

... får jag saker färdiga. Ni skulle se min lista som jag bockar av.... Mycket är påbörjat, men sen ska det göras färdigt :) Nu försöker jag koncentrera mig på att få saker färdiga, men huvudsaken är att något litet moment blir gjort. Den här hyllan som jag tyckter vore perfekt i hallen, har jag ingen aning om vad den egentligen är till för. Den lilla hyllan rymmer både mobil och nycklar och i facket går det ner A3-kuvert i alla fall.

Jag älskar sånt här madrasstyg! Mamma lyckades få tag på några små bitar i både blått (som är den enda färg jag sett förut) grågrönt och en hisklig laxrosa. Den laxrosa fick ligga i Klorin tills den blev vackert blekrosa istället, och nu har det bland annat blivit lite större stoppade hjärtan. Nu vill jag verkligen bli av med min hosta som är inne på andra veckan! Kram, Tina

PS. Fel igen, det ska vara A5-kuvert och tredje veckan med hosta... DS.

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Är det du som gjort lilla hyllan?
Den är ju så söt!!!!!

Även hjärtat är ju så rosa vackert!

Ha´det så gott!
MiaMaria

C De-sign sa...

Så söt och praktisk liten hylla... fint du gör! Och jag tycker att det låter klokt med att ta det lite lugnt..... men det är ju också skönt att avsluta saker som är påbörjade! Hostan låter inte bra...hoppas att du kryar på dig!( säger jag som har hostat ganska länge...) Ha en skön sommarvecka! Kram fr C

In my house sa...

Hej hopp,,, hittade hit av en slump, och ville lämna lite fotspår efter mig :)

Exakt en sån hobby butik som du har, vill jag oxå har!!! Vi ska nog renovera vårat garage, till en sån någon gång....

Ha de gottit, mysigt du har de kram josse