torsdag 14 februari 2013

Pysselandan vaknar till liv!

 
-
 
Jag hann knappt sluta jobba förrän den kreativa ådran började flöda igen :) På Granit hittade jag en stor stämpel med denna "adresslapp" på. Av någon anledning kopplade min hjärna ihop det med linnetyg... Det kan  bero på att jag har en massa bitar i olika storlek som blivit över efter andra större projekt. Att stämpla på tyg som inte ska tvättas borde väl fungera tänkte jag, och strök på motiven efteråt för säkerhets skull. Jag klippte ut dem med taggsaxen för enkelhetens skull, men tyckte sen att upphängningen kunde få lite mer omsorg, så då gick nästan alla öljetter jag hade kvar också åt. Skåpsrensning som jag blev riktigt nöjd med!
 
-


-
 
Lite trist att ha dem helt tomma på andra sidan tyckte jag nog... Slank förbi Panduro en annan dag och hittade ett ark med de där genomskinliga silikonstämplarna som man kladdar fast på en plexiglaskloss när de ska användas. De här motiven var i lagom storlek... Vad tycks? Kramar Tina
 
-

4 kommentarer:

Anki sa...

Toppenbra, å så jäkla användbart:)
Hoppas du har det bra och får en fin dag!

Hjärtanskram till dig!

Hannis sa...

Snyggt!
Riktigt snyggt!

Kram Hannis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint, det är ju så mycket man kan hänga adresslappar på. Bra pysselidé.
Kramar
AnnaMaria

idémakeriet sa...

De blev jätte fina, tyckte det var fint att du hade klipt ut de tygbitarna med en taggsax.
Söta att ha på lager när man ger bort något.
Hejå på din kreativa ådern nu när du är hemma:)
Kram Gerda