tisdag 4 december 2012

Nya faser i livet

 
 
Så här fint var det hos oss på 1:a advent!
 
-
 
Jag har funderat på hur livet och de man har omkring sig förändras med tiden. På sistone har jag efter några jobbiga år, försökt hitta tillbaka till den jag egentligen är innerst inne. Nu har jag klarat av barndom, ungdom, kompis, singel, student, anställd, sambo, förlovad, gift, småbarnsmamma, idrottsmamma och tonårsmamma. Snart blir jag särbo-mamma och är väl redan någon slags svärmor eftersom dotterns pojkvän bor här hos oss i väntan på att deras nybyggda lägenhet ska bli inflyttningsklar i vår. Konstigt nog känns det som förut nästan fick mig att gråta, helt naturligt nu. Till slut blir det lite trångt och bökigt med 5 vuxna som lever ihop hur mycket man än tycker om varandra :) Dessutom är ju sonen kvar tills vidare, han kommer att äääälska all uppmärksamhet från en ömhetstörstande mamma.... not! :)
 
-
 
I  några fler inlägg ska jag försöka beskriva hur jag ägnat sommaren och hösten åt att hitta mig  själv igen, med  hjälp av diverse intressen som jag inte ägnat mig åt på länge. Hoppas ni inte somnar, jag ska försöka klämma in lite bilder och annat också... Kram, Tina
 
-
 

Inga kommentarer: