onsdag 25 april 2012

Ursäkt :)

_

Ibland lönar det sig att säga ifrån! Jag fick en ursäkt från företaget som kopierat min text på sina kökshanddukar. De hade köpt den från en underleverantör som de nu inte tänker använda mer... Jag känner mig nöjd med det faktiskt, och stolt över att så många verkar gilla den :)

_

Jag upptäckte Spotify för ett tag sedan, efter att jag blivit med både IPhone och IPad. "Paddan" som min man kallar den har blivit ett riktigt beroende... Jag har faktiskt svårt för att lägga den ifrån mig och inte försöka surfa samtidigt som jag tittar på TV. Resultatet blir ju sådär på båda fronter :) Men som sagt: Spotify - otroligt kul! Ju fler låtar man hittar desto fler kommer man på! Jag som varit dålig på att njuta av musik i många år nu, har hittat tillbaka till den lasten. Allt från Pavarotti till värsta ghettomusiken går ner :) Allt utom dansband, det klarar jag inte av. Bara några kultlåtar som Eloise osv slinker med :)

-

Apropå det och att åren går, letade jag fram några gamla bilder åt en vän. Bilden ovan är "partyt" jag hade när jag fyllde 11 år :) Fullt ös i gillestugan! Jag står längst ut till höger och drömmer....

Kram Tina

1 kommentar:

Hannis sa...

Bra rytet!! Och vad kul att du fick respons och en ursäkt!
Den är förbaskad snygg din design=))

Kram Hannis

Ps. Kul att du dykt upp igen!