torsdag 26 april 2012

Olycklig kärlek...


Bild från www.mio.se

-

Jag är olyckligt kär i ett alldeles för dyrt bord :( Det var det bordet som ni ser på bilden som jag var på Mio för att spana in, när jag sprang på kökshanddukarna ni vet... Jag vill ha ett svart avlastningsbord mot vår nya plankvägg, och det här bordet är perfekt förutom att det inte är svart (lätt fixat), inte har lådor ( fylls ändå med junk) och kostar 8000 spänn! Hur är det möjligt??? Jo, det är naturligtvis i vitbetsad ek, vilket är helt onödigt om man vill måla det svart... SUCK! Nu kan jag ju inte glömma det, alla andra ser ut som skrutt. Om man fick tag i tre par kurviga ben, kunde man kanske med hjälp av den händige mannen skapa något liknande? Mooahaha, känner mig som dr Frankenstein :) Fortsättning följer säkert... Kramar, Tina

-

2 kommentarer:

idémakeriet sa...

Haha ja det är svårt att glömma en kärlek som är alldeles för dyrt för plånboken.
Hoppas du hittar något i den stilen som är lite snällare för plånboken.
Jag blev så glad med din lilla hälsning igår.
Det var ju länge sedan vi har haft kontakt men jag mins att jag besökte dig gärna.
Läste att du har haft en del motgång men jag hoppas att det är på rätt spår nu igen då.
Ta hand om dig gumman.
Trevlig helg.
Kram Gerda

Blogger sa...

There's shocking news in the sports betting industry.

It's been said that every bettor must watch this,

Watch this now or stop betting on sports...

Sports Cash System - SPORTS GAMBLING ROBOT