söndag 7 mars 2010

Tröööööööött...

---
Nu har jag fått feber igen, och släpar mig fram genom tillvaron... Har någon tips om varför jag blir helt slut, och nu också får feber typ varannan vecka, hör gärna av er! Nog om detta, jag vill inte att det här blir en gnällblogg. Orkar man inte med stora saker får man roa sig med små... T ex Tradera som resulterat i en urtavla bland annat! Den såg inte riktigt ut som jag trodde när den kom, men är helt ok. Jag budade på en annan senare som var helt perfekt, men den blev lite väl dyr för mig.
---
---
Sy lite kan man också klara av utan att svimma av utmattning. Det blev ett gäng påsar i olika storlekar, och lite mer som kommer senare. Nu är det äntligen plusgrader! Solen skiner och sonen har kört snöslungan för andra gången på altanen :) Kanske blir det sommar i år med? Kram, Tina
---

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Marlene ♥ sa...

Å så fint fönster.