måndag 29 mars 2010

Korg

---
Nu är jag i Björnrike i min lillebrors nya andelsstuga! Alltid lika härligt i fjällen, även om man kanske inte var lika sugen på snö i år :) Mina gamla pjäxor ska jag bränna! De är inte sköna alls, men jag har inte orkat leta upp en ny modell... Nu ska jag prova allt de har till uthyrning, så vet jag lite mer sen när det blir dags för inköp :) Vårdcentralen ringde innan jag kom iväg, och berättade att de "hittat" ett provsvar från den 17 februari .... Det tydde på att jag kunde ha bakterier i urinen, så nu fick jag penicillin mot urinvägsinfektion trots att sänkan var bra samt att jag inte har några symptom. Halva kuren gjord, men febern är med.... Tack för alla krya-hälsningar och glada tillrop! Innan vi åkte ägnade jag lite tid åt att fota saker som inte blivit av förut. Den här lövkorgen finns på Jula, jag gillar den för att den inte är så grov. Mycket bättre sprutad vit till lite förvaring tänkte Färgsprute-terroristen Tina! Kram, Tina
---
---

5 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

vilken härlig terrorist du är Tina, helt i min smak hihi. Glad påsk och kram på dig/Ingela.

Hannis sa...

Hittat provssvar först nu??
Vilka puckon rent ut sagt!
Hoppas verkligen att det ger med sig nu!

Just när det gäller vitt så gillar jag också den typev av terroristtendenser=))
Snygg!!

Hoppas att du får sköna dagar/
Kram Hannis

Helena Dovier sa...

Men gud, jag lider verkligen med dig som har feber så absurt länge. Man kan ju inte annat än stå ut, men fy sjutton vad jobbigt det måste vara. Kämpa på och ha det så bra i Björnrike!

Kram från Helena

P.S. Korgen är väldigt snygg! D.S.

Huset vid ån sa...

Så fin korgen blev i vitt! Krya på dig nu! Påskkramar Therese

Unknown sa...

Hej Du Rara!
Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra