tisdag 29 december 2009

Soffan och jag...

---
Efter julafton med familj, mor och bror, restfest hos grannen på juldagen och 40-årsfest på annandagen har jag enbart umgåtts med min soffa och min TV i tre dagar nu :) Jag kan inte minnas när jag slappade så senast... Skönt har det varit i alla fall. Nu ska jag jobba lite imorgon och sedan åka till Sälen över nyår. Alltså blir det inga hemmabilder härifrån på ett tag till. Bilden ovan var så fin så jag lånade den från Sköna Hem. Vi har gett varandra en ny fin kamera i julklapp, så nu ska jag försöka läsa boken så att jag törs prova den sedan :) Ha en skön nyårshelg allihop! Kramar, Tina
---

12 kommentarer:

Hannis sa...

Men det låter bra!
Att du umgåtts med soffan och tv:n=))

Önskar dig ett gott nytt år och en skön Sälenresa.
Kram Hannis

Kristin sa...

Hej Tina! Så skönt att höra att du har haft en härlig jul, önskar dig en lika fin nyårshelg också!

Du ska veta att det lilla emaljsetet nu används FLITIGT av lilla Matilda! Hon serverar te och dukar och häller och pillar och plockar och är mer än förtjust i denna julklapp!!! Tusen tack Tina för att du hjälpte mig med denna klapp!

KRAM TILL DIG OCH HA DET BRA!!!!

Tina sa...

Tack och detsamma till dig Tina... Kram från Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt med flera slappdagar, det behöver vi innan nya året startar. Roligt och åka till Sälen, du kommer få ett fint nyår.
Gott Nytt År-kramar
AnnaMaria

idémakeriet sa...

Härligt att låta då och då.
Inga låta dagar här, vi håller på för fullt med att flytta men imorgon ska vi ta det lugnt.
Visst ska jag så småningom visa bilder från mitt hem men först gäller det att få allt lite på plats så att det fungerar för mig och resten av familjen.
Jag önskar dig också en skön fortsättning och jag hoppas att det nya året kommer att ge dig vad du drömmer om.
Kramar Gerda

Mitt skabbiga chica hus sa...

Åh vad spännande med en ny kamera!! Det blir så mycket roligare att ta bilder om man har en bra kamera.

Önskar dig ett riktigt riktigt gott nytt år!

Kramar Mia

Lilla Blanka sa...

Hej Tina!

Underbart med några sköna slappardagar, sånna behövs!

Har också tagit det väldigt lugnt nu i några dagar, fast nu har jag laddat klart för städande, röjande och nya projekt :)

Kram och Gott Nytt År!
Mia

Lissboden sa...

Tittar in och önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram/Maria

Ann-Catrin sa...

Hej min bloggvän!

Hoppas ni får ett härligt nyår..och ett Gott Nytt år

varm kram
Ann-Catrin

Huset vid ån sa...

Tack för titten...Och God Fortsättning! Vad härligt att få åka till Sälen! Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Kram Therese

Inspiration i vitt sa...

vad härligt att få en kamera,hoppas att ditt år blir underbart med mycket kärlek och skoj.
Kram på dig/Ingela.

Blåbär och Mjölk sa...

Tina vännen!
Fick du också en kamera i julklapp?? Jag med! Vet inte hur jag skall använda den. Men som du skriver. En bok följde med så..det får väl bli kvällslektyren ett tag framöver. Hoppas jag kommer att fårstå alla tekniska termer bara.

Hur hade du det i sälen?

God fortsättning på det nya året!!!
Raggsocks kramar till dig /Åsa.