söndag 17 maj 2009

Tinas Tips - Finare köksskåp

---
Nu fick jag ta till ett tips igen. Helgen har gått i en rasande fart. Jag satte in en annons på Blocket, för att få lite plats för nya saker i min bod. Det blev en rusning utan like, och allt med text på är nu sålt! Tydligen är det fler än jag som gillar texter/tryck :)
---
Det här tipset tycker jag var riktigt bra. Lister upptill och sidor som förbinder över- och underskåp ger en gammaldags stil åt vanliga köksskåp. Kanske något för en sommarstuga t ex? Ha en bra vecka nu, så ska jag försöka läsa ikapp på bloggkoll :) Kram, Tina
---

10 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Hej goaste du,
ja det kan jag minsann tro att det blev rusning, så fina saker som du gör!
Vad snyggt det är med öppna skåp, jag vill göra om vårt hemska kök direkt!!
Ha det så gott så hörs vi.
Kram kram!
Susanne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tänk att jag missat det... jag som brukat kika på BLocket så ofta...
Kram
Marie

Helena Dovier sa...

Vad roligt med succén på Blocket! :-) Och supersnyggt med listerna som du tipsar om.

Kul att vi genomlider samma procedur nu samtidigt :-). Jag är inne på dygn åtta, men jag tycker att det ganska jobbigt fortfarande. Har inte fått några positiva effekter än så länge, utan går mest och längtar efter chokladglass, Côte D´Or-kolor och gott fikabröd... Men envis som jag är har jag inga planer på att ge upp - skam den som ger sig :-). Vi får kämpa på!

Kram från Helena

Anette sa...

Fint med öppna skåp.
Ha det bra

kram @nette

Vit Spets sa...

Halloj!

Ljuvlig skåp! Förstår om det var rusning efter dina saker...

Önskar dig en härlig dag
//Siv

lottens vita och gröna sa...

instämmer med tidigare talare, förstår rusningen, trist av att ha missat...
jisses så vackert skåp!

och du, vet du jag städar innan jag tar bilden, är absolut ingen pedant däremot estetpolis (min mans ord)...sen brukar jag använda blåsmetoden, hihi!

varmkram lotten

MiaMaria sa...

Hej Tina!

JA detta gillar jag också,,,ser så himla snygt ut.

VAd kul att du fått sålt lite möbler.....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det ser riktigt snyggt ut:)
ha en fin dag
Kram Lallis

Anki sa...

Jädrans bra tips på snygga skåp!
Funderade på att plocka bort luckorna, men det blir ju så tråkigt...ditt tips var toppen *ler*

Kram Anki

Vitt o Vältummat sa...

Hej hittade dig från en annan bloggare. Trevligt tips det där med sidor på köksskåp.
Ha det bra
Åsa