måndag 22 februari 2010

Lite piggare och frusen.... :)

---
Äntligen känner jag mig lite bättre igen! Jag har nu haft feber i två veckor prick, men den är i alla fall lägre nu... I vanliga fall har jag låg temp, så när jag har 38 är jag helt väck. En fördel med feber är nu när det varit så kallt, fryser man inte lika mycket :) I morse var det -22 här! Brrr... Hyllan ovan har legat färdig länge, men nu släpade jag mig ner och shabbade samt fotade den. Så känns det som om man gjort något åtminstone! Kram, Tina
---

4 kommentarer:

Mia sa...

Vad skönt att du äntligen börjar få krafterna åter. Vilken pärs med feber så länge.

Ta det nu lite lugnt i början i alla fall så att kroppen också hänger med.

Kram Mia

Hannis sa...

Usch vad jobbigt med febern.
Fattar inte att du orkade fixa fina hyllan!
Jag hade legat som en klubbad säl jag=))

Kram Hannis

Ann-Catrin sa...

Hallå Tina!

Stackare.. feber så länge..usch vad jobbingt
jag är precsis so du..har låg temp så har jag över 37 är jag sänkt-
ta det nu lugnt.. med hyllor och allt.. lätt att tro att man har mer krefter än vad man har.

Styrkekram
Ann-Catrin

Huset vid ån sa...

Vad skönt att du är lite piggare och kanske kan vara uppe lite mera! Jag själv har alltid haft låg tempratur så jag håller med dig att när man har 38c så känner man sig döö-sjuk! Din hylla är så fin! Krya på dig! Många kramar Therese