fredag 27 november 2009

Arom-terapi

---
Hela julen är väl egentligen en enda stor arom-terapi? De här små skålarna stod på en loppis och bara tjoade hyacint :) Nu fick jag ansa bladen som vissnade i topparna, men doften är det då inget fel på! Lägg till pepparkakor, gran, stearinljus, apelsin, knäck, saffransbullar, julmat mm så är det ju ingen tvekan. Ingen högtid doftar som julen! Orkar man inte dra hem allt det där, så finns det doftolja på Indiska som ersätter en del av det :) Kram, Tina
---

7 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Härligt och sant :)

Inspiration i vitt sa...

vilka perfekta hyacint krukor, jätte fina. Kram på dig/Ingela.

Hannis sa...

Då sticker jag till Indiska*skrattar*
Det är precis det där som är julen!
Dofterna och smakerna, sinnenas tid på något sätt.

Fint med Hyacinterna i skålarna!

Önskar dig en skön advent/
Kram Hannis

Compact Garden sa...

Härligt mad alla dessa dofter i jul..Ha en riktigt skön advent/Anne

Huset vid ån sa...

Tack för titten hos mig...vad glad jag blev. Dina krukor är jättefina med hyacinter i....Ha en bra start på den nya veckan! Kram Therese

Annelie sa...

Ååh, jag känner nästan doften ända hit!

Det är så mysigt med julen!

Anonym sa...

Jag håller verkligen med dig. Alla dofter kring juletid är helt underbara och speciella. Härliga skålar du har där

Kram Lena