tisdag 21 april 2009

Separationsångest...

---
Tänk om jag hade någon speciell liten att ge den här till... Ibland vill man spara saker ifall att, men det går ju inte. Inte som det ser ut hos oss ändå med mina projekt högt och lågt! Jag har funderat på om man skulle klämma dit en text på sidorna typ 'Rida, rida ranka...' eller så. Vad tycker ni? Annars kan ju den som köper den få valfri text, kanske namn eller så. Nu är jag riktigt igång hemma och slutför grejor eftersom. Det är så skönt att få undan lite så att det blir bättre ordning och överblick. Inför sommarens loppisar speciellt :) Kram, Tina
---

5 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej Tina!

vad roligt att vi ses på bloggträffen. det ska bli så roligt att få träffa sina bloggvänner!

Gunghästen är ju så söt.

Kram Anna

Stina sa...

Så fin den är. Där kan du ju ha en stor grön blomma på om du sätter dit ett stopp under.:-) Kramis

lottens vita och gröna sa...

hallå där, den var ju sååå söt, rida rida ranka vore väl sött där på sidan, ljuvlig!

varmkram lotten

carina sa...

vilken söt gunghäst. skulle nog skriva den texten med rida ranka om jag vore du. Kanske barnets namn på andra sidan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken härlig gunghäst! Klart du ska skriva den ramsan på den... det kommer att bli jättefint!

Det ska bli jätteroligt att träffas i Sthlm. Ser fram emot det!

kram
Marie