torsdag 29 januari 2009

Postbräda

---
För tre år sedan snart, såg jag en bräda i oljad ek med kontorsklämmor på. Det var i en liten butik i Göteborg. Jag har grunnat på den idén sedan dess, men inte fått den klar förrän nu. Tydligen har EM haft något liknande också, men jag hann aldrig se dem innan de tog slut. Nu har jag gjort en enkel variant för post. Jag har funderat på om man skulle ha krokar nertill för nycklar, väskor mm? För tillfället nöjde jag mig med den här typen i vitt, grått och svart.
---

---

Bilderna blir helt kass, hur jag än gör :( Nu har jag provat med dagsljus + arbetslampa + blixt och alla kombinationer därav. Lika illa vilket som.... Både ni och jag får stå ut tills jag lärt mig/köpt bättre kamera. Ha en bra helg! Kram, Tina

---

5 kommentarer:

Kristin sa...

Hej du! Vilken fin bräda! Snyggt gjort!!!

Jag väntar också på bättre fotoväder. jag har en digital systemkamera men jag tycker det blir rätt kasst ändå i det här ljuset. Men snart är det väl vår och bättre ljus och därmed bättre fotograferingsmöjligheter!!!

Kram och ha en bra helg!

Hanna sa...

Jätte fin.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Compact Garden sa...

Så fin postbräda..tankarna gick igång direkt i kreativitets hjärnan..jag gillade typsnittet på texten, en näsvisfråga..egen eller hittad?Ha en skön helg/Anne

Anette sa...

Jättefin post samlare.....!!!!
'Vad du är duktig.

HA EN FIN DAG

kram på dig @nette

Zarah sa...

Åh, vilken fin!! :D