fredag 9 augusti 2013

Yuhu... är det någon kvar där ute?

-
 
Hej igen! Nu blev det en toklång paus igen... Jag har slitit som en liten iller för att få ordning på boden efter flera år av för lite ork och tid. Detta ledde i sin tur till att jag köpt på mig en massa saker som stod överallt utan att bli åtgärdade till min och familjens förtret :) Nu har jag gett mig sjutton på att fixa till allt som ligger, och sen om någon vill köpa det eller inte får vi se! Ibland köper jag på mig lite fler saker, det går ju inte att låta bli... Förra inlägget lovade jag att bli mer färgglad till vissas glädje och andras förtret? Här kommer några knallfärgade godingar!
 
-
 



 
-
 
Färgen heter Mentol och påminner mig om tandkräm litegrann faktiskt :) Det kändes helt fantastiskt efter allt vitshabbande när konturerna på bordsbenen t ex blev så kanon i turkos! Nu ska jag blogga på lite igen, och Liten Bod finns numera även på Facebook. Alltså inte bloggen utan butiken. Gilla gärna och dela så att jag får fler fantastiska kunder! Alla är SÅ trevliga som kommer hit. Kram, Tina
 
-


1 kommentar:

Hannis sa...

Ah!Färgexplosion!
Jag tycker det är fint!
Men jag är en jäkla fegis när det gäller färg hemma...
Eller rättare sagt så känns det som att jag inte får till det när jag väl försöker=))

Kram Hannis